Τρίτη 11 Μαΐου 2010

parakseni triti


ksipnisa proi me pola sto kefali m dialogistika ligo k meta paramilousa
ixa poles apories k den ixa kapion na m tis lisi.
anarotiomoun gt nio8o toso paraksena, mipos ftei pou ka8omoun pali mprosta ap to pc k ta epina oli nixta?
mipos ftei pou de kimi8ika sxedon ka8olou?
ti mpori na ftei?
an imoun mesa se mia pagosakoula pos 8a itan?
an de kapniza se ti katastasi 8a imoun ikonomika?
an den ixa to sapio prasino bmxaki m k to skateboard pou trizi pos 8a kikloforousa?
an den emena sto rethymno pou 8a emena?
an de me legan mixali pos 8a me legan?
an de pigena to s/k prebeli ti 8a ekana stin poli?
an den akouga reggae ti 8a akouga?
an den ixa spiti pou 8a emena?
an o kafes m ixe ali geysi ti geysi 8a ixe?
pos 8a itan o kosmos an den ipirxan mpananes?
pos 8a itan genika i zoi m an imoun alos an8ropos i kati alo, pantos 8a protimousa na ime ena anosto cream cracker, na me etroge mia gamati gkomena me kokina sarkodi xili meta apo merikes ores 8a me exese 8a trabouse to kazanaki k meta o mixalakis 8a pigene stin apoxetefsi mazi me ta ipolipa remalia.
arage an den ipirxe o planitis gi 8a ipirxame emis?
an ne pou 8a imastan? se pio planiti?
an de trogame k de piname pos 8a trefomastan?
an ixa axromatopsia pos 8a itan?
meta anarotiomoun gt exo parakseni dia8esi? 8a gini kati kako? kati kalo mipos? mpa e? ok de pirazi kala ime sti rouxla m 8a bgo to bradaki 8a pao sti platia 8a pio mia mpiritsa 8a giriso pali spiti 8a pekso ki8ara 8a arakso sto pc k 8a ka8ome na ta pino pali mexri na nistakso.
ala k pali kati de mou kolai ti ginete katse ti mera ine? xmmm triti? ooooh! ayrio girnai i eleanna katse na ti paro ena til na do ti kani mipos ine afto k m perasi...
xmm sinexizi afto to parakseno kati p me exi piasi.
mipos na anisixiso?
na paro ena iremistiko? xmm ok de gamiete 8a paro ena.
valeriana ine elafri ine de bariese 8a paro 2.
k o agonas sinexizete ti ginete re gmt 8a trela8o k 8a me klisoun pali mesa mpori kapios na m eksigisi ti ginete?
bgeno lipon mia bolta sti paralia me to podilato kano apostasi 4 xlm 2 pigene 2 ela girnao spiti k siniditopio oti exo argisi 3s ores sti doulia! ti 8a kano? na paro to boss m na to pekso arostos? na tou po oti opos pigena sti doulia me to sk8 epesa k me xtipise aytokinito? mipos ntalika? mpa de 8a to xapsi! ti 8a kano? de gamiete 8a pao k 8a po oti ksexastika k an xaso ti doulia m tin exasa me to spa8i m.
perno to sk8 pigeno sti doulia elpizontas na lipi to afentiko.
ftano lipon sti doulia blepo ton kyr ilia k mou lei mixalaki pedi m ti kanis edo?
repo exis pigene spiti na ksekourastis.
girisa spiti ksaplosa k ipa ston eafto mou afto itan olo??
arxisa na gelao, k arxisa pali na paramilao legontas
an imoun flitzani pios 8a epine apo mena?
8a epine afti ti stigmi? an ne ti 8a epine? 8a ixa spasi? poso 8a kostiza?
XA! pao na kano ena zesto ntouz, krebataki m epistrefo se 10'
tora p to skeftome itan ali mia orea triti.
gia na doume,, i epomeni triti pos 8a ine....

Δεν υπάρχουν σχόλια: